רישום
ברוכים הבאים לפורום קמש
יש לכם שאלה בנושאי רכבים? יודעים לתת פתרון לגולשים המחפשים מענה מהיר? יש לכם נושא מעניין לדיון?
פורום קמש נותן לכם במה לשאול שאלות ולהביע את דעתכם בנושאי תחבורה ורכבים בכלל, תחזוקה ובטיחות בפרט  
התשובות בפורום יינתנו ע"י מנהלי פורומים מקצועיים ומגולשים בעלי ידע.
נא שמרו על שפה נאותה ועל תרבות דיון הולמת.
איגוד המוסכים
 

 

תאונות ותקלות ברכב

על מנת להוסיף הודעות בפורומים השונים יש להרשם ולבצע כניסה למערכת 
אם אינך רשומ/ה אפשר להרשם כאן ,על מנת להכנס למערכת לחץ כאן .

  

כל המידע שאלות ותשובות בנושא תאונות רכב ו תקלות ברכב.
 בעיה בקטנוע . ערן 05:23 09/12/10

יש לי בעיה בקטנוע שלי, אם אני לא מחזיק את הידית של הגז (ברמזור לדוגמא) הקטנוע שלי נחנק ונכבה. למה זה קורה? ואיך אני פותר את זה?

תודה מראש

ערן

 האם קצר במצוף דלק יכול לגרום להפסקת פעולת המזגן ברכב . 4321erez 04:22 12/11/10

קראתי לאיש שירות מטעם שגריר, עקב תקלה בקודנית. איש השירות הכניס מתח ישיר מהמצבר למצוף הדלק במקום למשאבה וגרם לכך ששעון הדלק נשאר על 0. כמו כן המדחס של המזגן הפסיק לעבוד. בתחילה שמתי לב שהמזגן הפסיק לעבוד ואז הם טענו שאין מצב שזאת תקלה שנגרמה עקב הטיפול של שגריר, רק מאוחר יותר כששמתי לב ששעון הדלק לא עובד הם הסכימו לקחת אחריות על המצוף.

פניתי לשני חשמלאים ,אחד טען שיש קשר בין התקלות והשני גם טען שיש קשר, והוסיף כי ברגע שמחשב הרכב מזהה קצר הוא מנתק מערכות ולכן המזגן הפסיק לפעול. מדובר בשברולט אוואו 5.

מה דעתכם,האם יש כאן בעלי מקצוע שיכולים לאשר את הדברים?כמו כן עלי לציין שאיש שגריר התעסק הרבה זמן בחוטים שהיו באיזור הסוויץ ויתכן שגם בנקודה הזאת הוא גרם לתקלה. מה עלי לעשות אם שגריר תעמוד על כך שזו תקלה שלא נגרמה על ידם,עלי לציין שיום קודם לפני הבעיה בקודנית הכל היה ת קין .יתרה מכך הרכב נקנה חודש קודם לכן מחברת ליסינג הרכב נבדק במכון והכל היה תקין.

תודה למשיבים

   Re: האם קצר במצוף דלק יכול לגרום להפסקת פעולת המזגן ברכב . מנהל המערכת 02:02 23/11/10

שלום ארז,

1. לגבי התקלה של שעון הדלק - היא נגרמה מחיבור חשמלי לא נכון שגרם לתקלה. כפי שצויין חברת שגריר לקחה אחריות והחליפה את המצוף כפי שהיה מתבקש .

2. להפסקת העבודה של מדחס המזגן אין כל קשר עם העבודה על מצוף הדלק והיא נובעת ככל הנראה ממשהו אחר. המתלונן יכול לפנות לאיגוד המוסכים (אל הח"מ) והוא יופנה לבדיקה חינם באחד מהמוסכים המורשים החברים באיגוד המוסכים
שמי אבי קלמרו ואני בעל מוסך ברמת השרון ומומחה בתחום, אשמח לבדוק עבורך את הרכב חינם וללא עלות כמחווה של איגוד המוסכים.

 מונית- פוליסה לא תקנית . משה 08:55 17/10/10

כיודע הוא מוניות אינן מבוטחות בפוךיסה תקנית- אם נכנס רכב למוסך ואני צירך לתקן- כיצד אני מתקן- ממה עלי להיזהר? איך אני ניגש לתקן בכלל?!

תודה

   Re: מונית- פוליסה לא תקנית . אודי .א 08:13 18/10/10

מה ????

יש מצב שאתה מסביר את עצמך טוב יותר ???

 גיר אוטומט קופץ בסל"ד נמוך . איציק 10:24 23/08/10

שלום,

הרכב הוא אודי 3 שנת 2002 - הגיר נותן מכה במעבר מהילוך 2 להילוך שלישי

אבל כשלוחצים על הגז,בסל"ד גבוה, הקפיצה נעלמת. יש למישהו הסבר לכך?

   Re: גיר אוטומט קופץ בסל"ד נמוך . אודי .א 01:35 03/10/10

כנראה המוח של הגיר (מחשב הגיר) לא מכוון טוב.

אפשר להחליפו או לכוון אותו ( לא כולם יודעים איך לעשות את זה) יש מוסך מומחה לגירים בחולון ("אדמונד עשה לי טוב") תתיעץ שם, הם בטוח יעזרו לך

 תקלה ברכב . חיים 02:17 17/07/10

יש לי מאזדה 626 מודל 1999. בעצירה של הרכב המנוע מגיב כאלו עומד להכבות, יש לו רעידות חזקות ובמד סיבובי המנוע המחוג נמצא מתחת לספרה 1 והוא רועד כל הזמן. מה התקלה וכיצד ניתן לתקן. הרכב עבר טיפול והתופעה לא נעלמה. אשמח לקבל תשובה.

   Re: תקלה ברכב . איתי 11:13 17/07/10

נישמע כמו בעיה בבית המצערת יכול מאוד להיות שניקוי בית המצערת יפתור את הבעיה. אם לא צריך לבדוק את תיפקוד מנוע הצעדים

 איפה בצפון יש מוסך טוב וזול לספארי? . d444 09:27 17/07/10
 כמה עולה מערכת היגוי בספארי 95? . d444 06:18 15/07/10
 בהצלחה ותודה -וגם שאלה . admin198 02:37 05/07/10

קודם כל ברכות על הפורום!

שאלתי נוגעת לגבי פיאט פונטו 95 ידני

בזמן האחרון בנסיעות במהירות של 80-100 קמ"ש המנוע "מגמגם וכאשר אני מאט הרכב נכבה

והנורה של הדלק נדלקת וכמובן יש דלק אני בודק תדיר שמן ומים

לאחר מכן אני לא מצליח להניע -יש סוויצ אבל האוטו לא מניע רק לאחר שאני ממתין כחצי שעה הוא מניע

ובהמשך מגי פעם שוב מגמגם

אשמח אם יש לכם תשובה בתודה מראש אבי'

   Re: בהצלחה ותודה -וגם שאלה . גיל ניב 07:43 09/07/10
אבי שלום,
מצטער שפיספסתי את פנייתך בפורום ובכ"א עדיף מאוחר וכו'.
לענייננו,התקלה המתוארת כמעט ודאי שייכת לחיישן הקורא סיבובי מנוע
שכשהוא מתחמם מתחיל לזייף בשליחת אותות למחשב עד כדי כיבוי,ובהתאמה
כאשר יתקרר יתחיל לעבוד שנית,התקלה צריכה להיבדק במוסך בעל ציוד וידע
בדיגנוזה ממוחשבת,בד"כ אין קיצורי דרך.
בהצלחה.
     Re: בהצלחה ותודה -וגם שאלה . admin198 04:32 14/07/10

תודה רבה על התשובה

לא תיארתי לעצמי שיש בכלל חיישן כזה לפונטו....

אם אני מבין נכון ממה שכתבת אז רק במוסך מרכזי של פיאט יוכלו לבדוק דבר כזה ?

תודה רבה גיל ובהצלחה בהמשך עם הפורום

       ה זהRe: בהצלחה ותודה -וגם שאלה . גיל ניב 09:53 14/07/10
שלום רב
אין סיבה לרוץ למוסך מרכזי במקרה זה,כל מוסך מורשה משרד התחבורה
ובודאי אלו החברים באיגוד המוסכים,עברו ועוברים השתלמויות בטכנולוגיה מתקדמת
ודיאגנוסטיקה ברכב,
בהצלחה ותודה.
 פלאג לסונטה . amzi10 02:09 08/07/10

שאלה : האם מישהו יודע איזה סוג פלאגים צריך ביונדאי סונטה 2.0? איזה סוג ואיזה מידת הברגה, 16 או 21?

תודה

   Re: פלאג לסונטה . גיל ניב 04:13 08/07/10

שלום

נא לפרט שנת ייצור ודגם מנוע

תודה

     Re: פלאג לסונטה . amzi10 12:44 11/07/10

הרכב משנת יצור 1999 דגם 2.0 16v

תודה

       Re: פלאג לסונטה . גיל ניב 07:30 12/07/10
שלום
הפלג המתאים לרכבך הוא-BPR6ES-11 מתוצרת NGK או תואם,בוקסה מתאימה
לפתיחה 21 מ"מ ארוכה.
ככלל,ההברגה הפופולארית היא 14 מ"מ[תבריג],הבוקסות לפתיחה משתנות בין 16 מ"מ ל-21 מ"מ
בהצלחה
 תקלת בלמים בסובארו ליאונה. . 4321erez 04:52 09/07/10

נכשלתי בטסט על ליקוי בבלמים אחוריים מספר פעמים.הבעיה היא מומנט עצירה של גלגל אחד כפול מהשני (180 ו 90 ).

תחילה הוחלפו משאבות האופן ולאחר מכן הוחלפו הסנדלים ובוצעה חריטת דראמים .אך הדבר לא הועיל .

מה שנשאר זה המשאבה הראשית ומחלק השמן לגלגלים האחוריים .איך ניתן לדעת היכן התקלה מבלי להכנס לעוד הוצאות מיותרות,(עלי לציין שלמוסכניק שלי אין שעוני לחץ או ציוד מתקדם אחר).

תודה למשיבים

   Re: תקלת בלמים בסובארו ליאונה. . גיל ניב 12:30 10/07/10
ארז שלום,
בתקלות מזן זה הלוגיקה מדברת על בדיקה ויזואלית של הבלמים והמשאבות ולהמשיך בבדיקת לחצים במשאבות האופן,כבר מדבריך ניתן להסיק כי
הבדיקות לא נעשו כראוי וחבל.
גם בנושא מכני בסיסי שכזה דרוש ציוד בדיקה ייעודי ולכן יש לוודא לפני כל כניסה לכל מוסך שהוא
כי אכן יש בידיו את הידע והציוד הנדרש לאיבחון נכון ותיקון התקלה,
מנסיוני,הפרש גדול שכזה בכוח העצירה ,מקורו בתקלת לחצים הנובעת בד"כ מווסת מחלק לקוי
השולט על לחץ וספיקה לבלמים אחוריים ע"מ למנוע נעילת גלגלים .
בכ"א יש לבצע את הבדיקות כסדרן ולתקן כנדרש.
בהצלחה.
דף 8 מתוך 10ראשון   קודם   3  4  5  6  7  [8]  9  10  הבא   אחרון   
   
 
 
     
nadavk

nadavk
shai daniel

shai daniel
איתי

עובד בעסק המשפחתי יחד עם אבי ואחי ,המוסך הוקם בשנת 1973 בראשון לציון ונקרא "דלתא ראשון" נותן שרותים לכל כלי הרכב בפחחות צבע ומכונאות.אני עוסק בצבעות רכב 22 שנים בעל כתב הסמכה בצבע ,בנוסף עברתי השתלמויות מקצועיות בכל תחומי הצבע באנגליה,צרפת,גרמניה,איטליה,ופולין

איתי
גיל ניב

מוסך גיל במודיעין,מוסך כללי-מכונאות,דיאגנוזה,חשמל,מיזוג,מכור לשטח. כ-15 שנים בתחום והיד נטויה

גיל  ניב
יגאל

בית העסק:חטב יגאל שמאות התמחות:רכב פרטי ומסחרי עד 4 טון,ירידת ערך מסחרית מתן שרותי ייעוץ טכני(ראשוני חינם טל' או מייל) ותק:21 שנים מזה כ-11 כעצמאי בוגר קורס בוררים,מתן חוות דעת מומחה

יגאל
נדב קורן

נדב קורן
שימו לב:
על מנת להוסיף הודעה בפורום עליכם להיות משתמשים רשומים במערכת
כניסה למערכת
שם משתמש:
 
סיסמה
 
 

הרשמה
הירשמו לפורום קמש, ההרשמה ללא תשלום פשוטה ומהירה, הפורום מעניק מענה מיידי ומקצועי ע"י חברי איגוד המוסכים בישראל !!

 

התכנים והשירותים המופיעים באתר נועדו לספק אינפורמציה בלבד ואינם בגדר עצה, חוות דעת מקצועית, או תחליף להתייעצות עם בעל מקצוע. 
כל שימוש באתר או הסתמכות על תכניו ללא בדיקה מוקדמת תיעשה אפוא על אחריותם הבלעדית והמלאה של המשתמשים. נא לעיין בתנאי השימוש באתר."